Результати освітньої діяльності педагогів закладу з формування у дітей компетентностей визначаються шляхом проведення моніторингових досліджень:
Вікові групи |
Форма дослідження |
Інструментарій |
Група 3 року життя
|
Педагогічна діагностика: моніторинг |
- дидактичні ігри та вправи; - розвивальні ігри ; - вивчення листків здоров’я кожної дитини; - анкетування (опитування) батьків; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані) |
Група 4 року життя |
Педагогічна діагностика: моніторинг |
- дидактичні ігри та вправи; - розвивальні ігри ; - вивчення листків здоров’я кожної дитини; - анкетування (опитування) батьків; - аналіз мовлення батьків і рідних дитини; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані) |
Група 5 року життя |
Педагогічна діагностика, моніторинг |
- контрольні та підсумкові заняття; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані); - бесіда з дітьми (як допоміжний метод); - вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо); |
Група 6 року життя
|
Педагогічна діагностика, моніторинг |
- контрольні та підсумкові заняття; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані); - бесіда з дітьми (як допоміжний метод); - вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо); |
Вивчення рівня компетентності дошкільників за освітніми напрямами здійснюється впродовж року: у вересні, за потреби - у грудні-січні, підсумкове - у квітні-травні.