З нами працюють

Про нас

Вихователь

Богданович

Наталія Германівна

Освіта: неповна вища

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст,

педагогічне звання "вихователь-методист"

Педагогічний стаж

32 роки

 

 

Помічник вихователя

Науменко

Луїза Йосипівна



Орієнтовний перелік компетенцій дошкільника

(згідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина"

7 рік життя (старший дошкільний вік)

 

Дитина в соціумі

Дитина в природному довкіллі

Сенсорно-пізнавальний розвиток

Розвиток мовлення

- самостійно вітається

- називає своє ім’я, батьків, вихователя

- поважає літніх людей

- знає зміст понять «сім’я», її традиції, сімейне дерево

- спокійно почувається в групі

- знає різні соціальні ролі людей

- виявляє гнучкість у ситуаціях конфлікту

- звертається до дорослих на «Ви»

- обізнана з елементарними соціальними і морально-етичними нормам

- має навички безпечної поведінки в побуті, місцях скупчення людей

- має уявлення про день - ніч, стан погоди

- знає властивості снігу, льоду, хмар

- розрізняє і називає дерева, птахів (осілих і перелітних), рослини кімнатні, види грибів, комах

- називає частини тіла тварин

- розрізняє тварин диких – свійських, овочі, фрукти, гриби

- розрізняє зміни в живій-неживій природі

- має уявлення про Землю, як планету

- володіє трудовими навичками догляду за рослинами, тваринами

- знає сенсорні еталони (форма,

колір, величина)

- знає геометричні фігури:

ромб, трапеція, призма, піраміда, конус, їх структурні ознаки: трикутні, чотирикутні, п’ятикутні, шестикутні, багатокутні, округлі)

- рахує до 10 (кількісна, порядкова, пряма, зворотня лічба)

- знає склад числа у межах 10 (із двох менших)

- знає поняття «рахунок», «лічба», «задача»

- складає, читає і вирішує арифметичні приклади, задачі прийомами прилічування (додавання) та відлічування (віднімання) по 1, 2.3

- оперує поняттями і знаками «більше», «менше», «дорівнює»

- розуміє календарні міри часу (тиждень, місяць, рік)

- чітко і правильно вимовляє всі звуки

- вживає усі частини мови, прислів’я, образні вирази, приказки, антоніми, омоніми, епітети, порівняння, багатозначні слова

- проводить звуковий аналіз слова (визначає на слух місце звука в слові, знає голосні-приголосні, визначає наголос, працює з фішками, схемами)

- будує речення всіх типів

- складає речення із 5-8 слів

- складає короткі описові і сюжетні розповіді