Печиво смакує краще, коли зроблене власноруч



Всі діти знають! Треба

З фiзкультурою дружити,

Вправи кожен день робити.

Даремно часу не втрачаймо,

Розминку разом починаймо.



Снігобуд! Снігобуд!

Наробили ми споруд

Носить сніг дітвора — 

У дворі росте гора.



Урізноманітнити і зробити цікавішими ігри зі снігом допоможе харчовий барвник. Не дивуйтеся, адже завдяки його водному розчину можна перетворити прогулянки засніженою вулицею на дивовижну подорож казковою країною. Рецепт простий: розвести у воді фарбу, набрати в ємність — і вперед! Можна створювати на білосніжному килимі справжні шедеври графіки. 



Рік Новий – веселе свято!

Нумо, друзі, жартувати,

І співати, танцювати, 

Подаруночків чекати!



Білі мухи налетіли —

Все подвір'я стало біле.

Не злічити білих мух,

Що летять, неначе пух.



Прибрана ялиночка

Іграшками сяє.

Танці круг ялиночки,

Сміх дзвінкий лунає.

Пишна ялиночка,

Золоті вогні,

Стрінемо радісно

Новорічні дні.



Праця — один із провідних чинників усебічного розвитку дітей. Праця корисна для здоров'я дитини. Рухи дитини, яка володіє трудовими навичками, більш точні та впевнені, вона ліпше орієнтується у просторі, їй зрозуміліший плин часу. Праця сприяє розумовому розвитку. Під час трудових дій відбувається розвиток усіх пізнавальних процесів — активного сприймання, уяви, уваги, пам'яті. Неоціненне значення праця має і для морального виховання дитини, адже під час роботи виховуються такі якості особистості, як здатність до подолання перешкод, спостережливість, зосередженість, старанність, дисциплінованість, самостійність, ініціативність.



Рости спритними та дужими – головне бажання нашої малечі. Вони залюбки щодня роблять ранкову зарядку і не є секретом, що улюбленим заняттям для них стала фізкультура. 



Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Складання за схемами сприяє розвитку посидючості, уваги, уяви, логічного мислення, допомагає створювати ціле з частин і передбачати при цьому результат своєї діяльності.



Робимо вправи на профілактику плоскостопості



Діти дослідники від народження. Саме дослідження допомагає їм пізнавати навколишній світ. Головне, що діти самостійно роблять «відкриття» у cвіті природи. Досліди зацікавлюють дітей тим, що мають схожість з фокусами, своєю цікавістю, посильністю та загадкою.



А я зебра не проста:

Без копит і без хвоста,

Лиш біленькі смужки маю.

Я лежу, а не гуляю.

Хочеш перейти дорогу? –

Я прийду на допомогу.



Вміння надавати першу допомогу — це інвестиція в життя, не лише власного, але й всієї спільноти. Це виховання відповідальності "здорового" суспільства, коли ми думаємо не лише про себе, але й інших людей.



Осінь на узліссі

Фарби розбавляла,

Пензликом легенько

Листя фарбувала.



Нині осінь нас чарує,

Неповторна, чарівна,

Різні барви нам дарує

І дивує нас вона.



Гра – найбільш доступний для дітей вид діяльності. Щоб краще пізнати світ, треба навчити дітей грати і відображати у грі цей світ. У грі засвоюються знання і враження від навколишнього світу, виявляються особливості мислення та уяви дитини, його емоційність, активність, розвивається потреба в спілкуванні.

В грі дитина відчуває себе активним діячем, який постійно знаходить і відкриває для себе щось нове в навколишньому світі, і таким чином входить у цей світ, залучається до оточуючого його життя.

 

 



Осінь фарби готувала,

У відерця наливала.

Змішувала, чаклувала,

Потім все розфарбувала.

Придивіться, все довкола

Стало різнокольоровим!



Їжачок-хитрячок

Із голок та шпичок

Пошив собі піджачок.

І у тому піджачку

Він гуляє по садку.



Спостерігаємо за розвантаженням овочів та фруктів



Влітку працювали - восени врожай зібрали



Підготовка руки до письма починається



Ігри з піском дають дитині відчути себе впевненою і вмілою: вона створює нове, не боїться ламати старе і щось змінювати. Вони розвивають тактильну чутливість і дрібну моторику, сприяють всебічному розвитку дітей, розвитку мовлення.



Найкращою умовою формування пізнавальної діяльності у дошкільників є спеціальна організація спостережень. Водночас спостереження стають провідним методом пізнання природи.



Дуже мені хочеться

Все намалювати,

Ой як, ой як хочеться

Все розфарбувати.



Ми часто розмірковуємо над тим, як змалку виховувати художника, танцівника, співака, вчимо дітей грати на різних музичних інструментах...

А як виховати інженера? На що варто звертати увагу, аби вчасно виявити таку обдарованість? І як підтримати інтерес до техніки? Адже саме ця професія одна з найбільш затребуваних у сучасному суспільстві.

 

Відповіді на ці запитання дає новий напрям освіти — STREAM.



Навчаємось сортувати сміття



22 квітня - Всесвітній день Землі

Блакитні простори, зелені ліси.

Ніде не знайдешь ти такої краси.

У космосі є ще багато планет,

Немає лишень життя там прикмет.

Ти наша домівка, планета Земля,

Ти гарна і зблизька, красива здаля,.

Дивуються інші планети всі щиро:

"Яка ж ти, сестричко, блакитно вродлива!"



Пізнаємо навколишній світ. Експериментуємо із світлом



Квітень на хмаринку сів,

До нас в гості прилетів.

А за ним, як діточки,

Поспішають квіточки.



Всім відомо: це чудово,

Коли кожен з нас здоровий,

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

Щоб міцним зробилось тіло,

Тренуватись треба вміло.



Як виховати інженера? На що варто звертати увагу, аби вчасно виявити таку обдарованість? І як підтримати інтерес до техніки? Адже саме ця професія одна з найбільш затребуваних у сучасному суспільстві.

Відповіді на ці запитання дає новий напрям освіти — STREAM.

Педагогічна майстерність полягає в умінні не лише повідомляти інформацію, а й збуджувати уяву дітей, задовольняти прагнення кожної дитини відчувати невимовну радість від творчості й пізнання нового.



17 березня є днем народження вогняної кульки з космосу на ім’я Афлатун.

Девізом Афлатуна є: «Досліджуй, думай, вивчай та дій».

Саме він, веселий, добрий та кмітливий герой спонукає дітей досліджувати навколишній світ та взаємодіяти з ним. Разом навчались планувати бюджет, раціонально використовувати ресурси, сорувати побутові відходи.



Знов починається весна!…

Знов починаються дива…



1 березня "Сонечки" долучились

до ІІІ Всеукраїнського заняття доброти про гуманне та вдповідальне ставлення до тварин



Ми в садочку не нудьгуєм: 

Ліпим, ріжемо й малюєм.

Навчимось казки складати,

Все на світі рахувати!



В нашій лабораторії досліджуємо властивості води: чи має запах, смак, як звучить 



Сьогодні Стрітення! Чудово!

І сонце в небо попливло

Та усміхнулось світанково,

Щоб світло й тепло нам було.


Ми їдемо, їдемо

В далекії краї!



В Новий Рік зійшлись звірята

Круг ялинки танцювати



Цінь-цінь, час-час,

Подбайте, діти, про нас!

На сніданок для пташки

Киньте зерен, киньте кашки.



Всі діти знають! Треба

З фiзкультурою дружити,

Вправи кожен день робити.

Даремно часу не втрачаймо,

Розминку разом починаймо.



Кімнатні рослини вивчаєм,

Вже багато про них знаєм!



До нас завітали гості, але гості не прості - веселі гості снігові!



Змайстрували годівничку,

На дно всипали пшеничку.

Крихти хліба, трішки сала,

Щоб синичка прилітала.

Бо зима, мороз надворі,

А в мороз пташині горе.

Треба їй допомагати,

В люту зиму виживати.



Зимонько, голубонько

В білім кожушку,

Любимо ми бігати

По твоїм сніжку.

 



Знайомимося із професіями батьків.

До нас завітала патрульна поліція.



Нині осінь нас чарує,

Неповторна, чарівна,

Різні барви нам дарує

І дивує нас вона.