На виконання рішення педагогічної ради організовано конкурс-огляд фізкультурних осередків.
І місце посів осередок групи "Зернятко" (вихователі Заркова Т.А., Білоног І.С.)
З 19 по 23 квітня в закладі проходив методичний тиждень. Логічним завершенням стало засідання Педагогічного клубу «Майстерня успіху», під час якого педагоги ділились планами з колегами, презентували досвід роботи, методичні наробки.
2 березня педагоги та здобувачі освіти нашого дошкільного закладу долучились до ІІ Всеукраїнського заняття доброти
"Гуманне та відповідальне ставлення до тварин"
21 лютого
Міжнародний день рідної мови
"Треба нам -садівницям закохати дітей у рідну мову яскраву, колоритну, щоб бриніла вона у Хаті радості (садку), залягала своїми виразами у глибину душі української малечі" С.Русова
Конкурс на креативну годівничку - завершено.
Переможець - група "Чомусики".
За активну участь у конкурсі призи отримали всі.
21 лютого
міжнародний день рідної мови
Мова - державна перлина
Нею завжди дорожіть:
Без мови немає країни -
Мову, як матір любіть!
Методична панорама
Мета: ознайомити з сучасними технологіями, спрямованими на виховання дітей, засноване принципах збереження навколишнього середовища. Спонукати педагогів до переосмислення стилю життя, позиції в суспільстві. Ознайомити з програмою соціальної та фінансової освіти для дітей 3-7 років «Афлатот».
Практичний модуль:
- Презентація казкового героя «Афлатуна»
- «Гра-стратегія як основа формування первинного економічного досвіду»
- Пізнавальна казка як засіб ознайомлення вихованців з елементами економічних знань
Семінар-практикум
«Шляхи оптимізації мовленнєвої роботи з дошкільниками»
Мета: акцентувати увагу педагогів на цілісному підході до формування мовно-мовленнєвої компетенції як вагомої умови становлення й розвитку мовленнєвої особистості дошкільників. Познайомити з ефективними методами і прийомами мовленнєвого розвитку дітей, спрямованими на перехід від репродуктивних до креативних дій.
Заняття 1
1. Заняття як провідна форма роботи з розвитку мовлення та навчання рідної мови. Класифікація занять
2. Специфіка організації занять інтегрованого типу. Види занять інтегрованого типу
Заняття 2
Нетрадиційні прийоми розвитку мовлення дошкільників
Заняття 3
1. Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей.
2. Роль дитячої книжки у мовленнєвому розвитку.
3. Використання нестандартних методів та прийомів на заняттях з художньої літератури