Про нас
Вихователь
Яковлєва Тетяна Миколаївна
Освіта неповна вища
Кваліфікаційна категорія "спеціаліст"
Педагогічний стаж 5 років
Орієнтовний перелік досягнень дитини третього року життя
(згідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина")
Вікові особливості психічного розвитку дитини третього року життя:
провідні потреби: спілкування з дорослими та однолітками, любов і повага
провідна діяльність: предметно-маніпулятивна
провідна функція: сприймання
Формування культурно-гігієнічних навичок |
Сенсорно-пізнавальний розвиток |
Розвиток мовлення |
- миє руки, обличчя, причісується, - самостійно одягається, роздягається, складає одяг, тримає ложку в руці, користується серветкою, дякує |
- знаходить в довкіллі геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, куля, куб) - розрізняє величину (великий-малий, високий-низький) - знає кольори (червоний, зелений, жовтий, синій, білий, чорний) - експериментує і грає з піском, водою, снігом - розрізняє пори року - знає диких-свійських тварин - знає види транспорту (машина, літак, пароплав) - має уявлення про професії (вихователь, помічник, двірник, продавець, лікар)
|
- до 2,5 років вимовляє «б, п, м, ф, в, д, т, н» до 3 років –«з, с, ц, в, ч, п, ф» - живає ввічливі слова - словник – 1000-1200 слів - запам’ятовує короткі вірші, пісні - знає напам’ять забавлянки, народні пісеньки, віршики
|
Провідне досягнення дитини 3 років є формування самостійності (поява її класичної форми « Я САМ»)