Печиво смакує краще, коли зроблене власноруч
Всі діти знають! Треба
З фiзкультурою дружити,
Вправи кожен день робити.
Даремно часу не втрачаймо,
Розминку разом починаймо.
Урізноманітнити і зробити цікавішими ігри зі снігом допоможе харчовий барвник. Не дивуйтеся, адже завдяки його водному розчину можна перетворити прогулянки засніженою вулицею на дивовижну подорож казковою країною. Рецепт простий: розвести у воді фарбу, набрати в ємність — і вперед! Можна створювати на білосніжному килимі справжні шедеври графіки.
Рік Новий – веселе свято!
Нумо, друзі, жартувати,
І співати, танцювати,
Подаруночків чекати!
Прибрана ялиночка
Іграшками сяє.
Танці круг ялиночки,
Сміх дзвінкий лунає.
Пишна ялиночка,
Золоті вогні,
Стрінемо радісно
Новорічні дні.
Праця — один із провідних чинників усебічного розвитку дітей. Праця корисна для здоров'я дитини. Рухи дитини, яка володіє трудовими навичками, більш точні та впевнені, вона ліпше орієнтується у просторі, їй зрозуміліший плин часу. Праця сприяє розумовому розвитку. Під час трудових дій відбувається розвиток усіх пізнавальних процесів — активного сприймання, уяви, уваги, пам'яті. Неоціненне значення праця має і для морального виховання дитини, адже під час роботи виховуються такі якості особистості, як здатність до подолання перешкод, спостережливість, зосередженість, старанність, дисциплінованість, самостійність, ініціативність.
Рости спритними та дужими – головне бажання нашої малечі. Вони залюбки щодня роблять ранкову зарядку і не є секретом, що улюбленим заняттям для них стала фізкультура.
Танграм – старовинна східна головоломка. З нею дитина вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а найголовніше – логічно мислити. Складання за схемами сприяє розвитку посидючості, уваги, уяви, логічного мислення, допомагає створювати ціле з частин і передбачати при цьому результат своєї діяльності.
Діти дослідники від народження. Саме дослідження допомагає їм пізнавати навколишній світ. Головне, що діти самостійно роблять «відкриття» у cвіті природи. Досліди зацікавлюють дітей тим, що мають схожість з фокусами, своєю цікавістю, посильністю та загадкою.
А я зебра не проста:
Без копит і без хвоста,
Лиш біленькі смужки маю.
Я лежу, а не гуляю.
Хочеш перейти дорогу? –
Я прийду на допомогу.
Вміння надавати першу допомогу — це інвестиція в життя, не лише власного, але й всієї спільноти. Це виховання відповідальності "здорового" суспільства, коли ми думаємо не лише про себе, але й інших людей.
Гра – найбільш доступний для дітей вид діяльності. Щоб краще пізнати світ, треба навчити дітей грати і відображати у грі цей світ. У грі засвоюються знання і враження від навколишнього світу, виявляються особливості мислення та уяви дитини, його емоційність, активність, розвивається потреба в спілкуванні.
В грі дитина відчуває себе активним діячем, який постійно знаходить і відкриває для себе щось нове в навколишньому світі, і таким чином входить у цей світ, залучається до оточуючого його життя.
Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
Ігри з піском дають дитині відчути себе впевненою і вмілою: вона створює нове, не боїться ламати старе і щось змінювати. Вони розвивають тактильну чутливість і дрібну моторику, сприяють всебічному розвитку дітей, розвитку мовлення.
Найкращою умовою формування пізнавальної діяльності у дошкільників є спеціальна організація спостережень. Водночас спостереження стають провідним методом пізнання природи.
Ми часто розмірковуємо над тим, як змалку виховувати художника, танцівника, співака, вчимо дітей грати на різних музичних інструментах...
А як виховати інженера? На що варто звертати увагу, аби вчасно виявити таку обдарованість? І як підтримати інтерес до техніки? Адже саме ця професія одна з найбільш затребуваних у сучасному суспільстві.
Відповіді на ці запитання дає новий напрям освіти — STREAM.
Блакитні простори, зелені ліси.
Ніде не знайдешь ти такої краси.
У космосі є ще багато планет,
Немає лишень життя там прикмет.
Ти наша домівка, планета Земля,
Ти гарна і зблизька, красива здаля,.
Дивуються інші планети всі щиро:
"Яка ж ти, сестричко, блакитно вродлива!"
Всім відомо: це чудово,
Коли кожен з нас здоровий,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
Щоб міцним зробилось тіло,
Тренуватись треба вміло.
Як виховати інженера? На що варто звертати увагу, аби вчасно виявити таку обдарованість? І як підтримати інтерес до техніки? Адже саме ця професія одна з найбільш затребуваних у сучасному суспільстві.
Відповіді на ці запитання дає новий напрям освіти — STREAM.
Педагогічна майстерність полягає в умінні не лише повідомляти інформацію, а й збуджувати уяву дітей, задовольняти прагнення кожної дитини відчувати невимовну радість від творчості й пізнання нового.
17 березня є днем народження вогняної кульки з космосу на ім’я Афлатун.
Девізом Афлатуна є: «Досліджуй, думай, вивчай та дій».
Саме він, веселий, добрий та кмітливий герой спонукає дітей досліджувати навколишній світ та взаємодіяти з ним. Разом навчались планувати бюджет, раціонально використовувати ресурси, сорувати побутові відходи.
1 березня "Сонечки" долучились
до ІІІ Всеукраїнського заняття доброти про гуманне та вдповідальне ставлення до тварин
Сьогодні Стрітення! Чудово!
І сонце в небо попливло
Та усміхнулось світанково,
Щоб світло й тепло нам було.
Всі діти знають! Треба
З фiзкультурою дружити,
Вправи кожен день робити.
Даремно часу не втрачаймо,
Розминку разом починаймо.
Змайстрували годівничку,
На дно всипали пшеничку.
Крихти хліба, трішки сала,
Щоб синичка прилітала.
Бо зима, мороз надворі,
А в мороз пташині горе.
Треба їй допомагати,
В люту зиму виживати.