Відповідно до Закону України "Про освіту", який набув чинності від 28.09.2017, статті 30 "Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти", будь-яка особа повинна мати доступ до інформації про діяльність навчального закладу.
У цьому розділі Ви можете ознайомитися з документами, звітами, відомостями, які стосуються діяльності нашого закладу.
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (скорочено).
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах відкритий доступ до такої інформації та документів.
3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.
Статут
закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 161 "Сніжинка"
Запорізької міської ради
(нова редакція)
Відповідно до Розпорядження Запорізької обласної військової адміністрації Запорізької обласної державної ради від 04.07.2024 №21-л ЗДО №161 ЗМР отримав ліцензію на провадження освітньої діяльності
1. Запорізька міська рада.
2. Департамент освіти і науки.
3. Центральний відділ освіти
4. Директор ЗДО:
Завідувач господарством Вихователь-методист Медична сестра старша
- помічники вихователів - вихователі - кухарі
- машиніст з прання - музичний керівник - помічники вихователів
- каштелян - практичний психолог - підсобний робітник
- сторожа - вихователі
- двірник
5. Колегіальні органи: педагогічна рада.
6. Органи громадського самоврядування:
батьківській комітет,
комісія з громадського контролю за організацією харчування.
№ з/п |
Посада |
За штатним розписом |
Працюють |
1. |
Директор |
1 |
1 |
2. |
Вихователь-методист |
0,5 |
1 |
3. |
Сестра медична старша |
1 |
|
4. |
Сестра медична з дієтичного харчування |
0,25 |
|
5. |
Завідувач господарства |
1 |
1 |
6. |
Вихователі |
5,94 |
6 |
7. |
Керівник гуртка |
0,625 |
|
8. |
Практичний психолог |
0,5 |
1 |
9. |
Музичний керівник |
1 |
1 |
10. |
Помічник вихователя |
4,05 |
3 |
11. |
Каштелян |
1 |
1 |
12. |
Машиніст з прання та ремонту спецодягу (білизни) |
1 |
1 |
13. |
Слюсар-електромонтер |
0,5 |
1 |
14. |
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будівель |
1 |
|
15. |
Прибиральник службових приміщень |
0,75 |
|
16. |
Сторож |
3 |
3 |
17. |
Двірник |
1 |
1 |
Разом |
24,115 |
21 |
на 01.01.2025 в закладі вакансія:
сестри медичної
Фактична потужність - 60 місць
У 2024/2025 навчальному році за мережею в закладі працює 5 груп (67 дітей):
група раннього віку "Казка"
(короткотривалого перебування) - 9 дітей
група для дітей від 3 до 4 років "Соняшник"
(з 6 годинним режимом перебуванням) - 13 дітей
група для дітей від 4 до 5 років "Сонечко" - 16 дітей
група для дітей від 5 до 6 років "Зернятко" - 17 дітей
група для дітей від 6 до 7 років "Ласунчики"
(короткотривалого перебування) - 12 дітей
На 01.01.2025 в закладі є вільні місця в групах:
для дітей від 3 до 4 років - 1 місце,
для дітей від 4 до 5 років - 2 місця,
для дітей від 5 до 6 років - 1 місце
здійснюється відповідно до:
§ ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ" - https://zakon.help/zakonodavstvo-ukraini/2628-14
§ ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ІГРОВОГО ТА НАВЧАЛЬНО-ДИДАКТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ -https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/perelik-igrovogo-ta-navchalno-didaktichnogo-obladnannya
§ та інших нормативно-правових документів
Матеріально-технічне забезпечення
закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №161 «Сніжинка» Запорізької міської ради
Загальна характеристика території, будівлі, приміщень |
Територія: загальна – 6596м 2 , Огорожа: стан задовільний, металевий, пофарбований, в бетонних стовпах – площа 25,1 м 2 На території 3 будівлі: Будівля ЗДО площа: 1033 м 2 ; двоповерхова Будівля сараю: площа 49,45 м 2 ; одноповерхова Будівля вбиральні: площа 11,21 м 2; одноповерхова Прибудова 6,36 м 2 Загальна площа приміщень складає: 1480,46 м 2 , Приміщення 7 груп – 1064,94 м 2 ; Службові приміщення – 415,52 м 2 Площа групових приміщень для дітей до 3-х років (приймальня, ігрова кімната, спальня ) 236,62 м 2 Площа групових приміщень для дітей 3 років і старше (приймальня, ігрова кімната, спальня) 828,32 м 2 Укриття відсутнє |
Інформаційне забезпечення освітнього процесу |
ПК – 1; у використанні адміністрації, підключений до мережі Інтернет; швидкість 10 мбіт/сек, 3 ноутбуки; наявність Wi-Fi; швидкість 10 мбіт/сек Мультимедійний проектор – 1 Проекційний екран – 1 Магнітофон – 6 Телевізор рідкокристалічний – 3 |
Стан забезпечення обладнанням для виконання БКДО |
відповідно до Переліку в наявності: Ляльки. Фігурки людей та тварин. Предмети лялькового вжитку. Транспорт. Техніка. Споруди. Інструменти імітаційні. Іграшки для ігор з піском, водою та снігом Настільні ігри Сенсорні іграшки Спортивно-моторні іграшки Будівельно-конструктивні іграшки Театральні іграшки |
Забезпеченість господарським обладнанням:
Харчоблок :
Плита електрична (6-ти комфорна з духовою шафою) – 1 шт.
Плита електрична (3 комфорна) – 1 шт.
Електром'ясорубка – 1 шт.
Морозильна камера – 1 шт.
Ваги електронні – 2 шт.
Комора:
Холодильник – 1 шт.
Ваги електронні – 2 шт.
Морозильна камера – 1 шт.
Пральня:
Пральна машина (побутова) на 6 кг – 3 шт.
Праска – 2 шт.
В нашому закладі є:
Спортивна зала
Музична зала
Міні музей
Маніпуляційний кабінет, ізолятор
Кабінет психолога
Сенсорна кімната
Освітній процес здійснюється за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина", рекомендованої МОН України.
Варіативна складова Базового компонента дошкільної освіти реалізується через використання парціальних програм:
ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДОДАТКОВІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ ЗАКЛАД НЕ НАДАЄ
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
З урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану питання щодо створення безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності ЗДО №161 «Сніжинка» залишаються пріоритетними у 2024/2025 навчальному році. Колектив закладу продовжує надавати дітям освітні послуги освітнього процесу з використанням дистанційної форми здобуття освіти в синхронному та асинхронному вигляді.
Відповідно до Державних стандартів освіти для забезпечення ефективної комунікації із здобувачами освіти педагогічним колективом схвалено використання освітнього веб-сервісу Google Сlassroom.
Безперешкодний доступ до закладу
для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату
Облаштування прилеглої території для потреб маломобільних груп населення відсутнє.
Пандусів на входах до будівлі немає.
Доступність до приміщення 1-го поверху та в середині будівлі - обмежена.
Дверні прорізи (не менше 0,9 м) - не забезпечено.
Санвузли для маломобільних груп населення - відсутні.
Умови доступності закладу для виховання та навчання
дітей з особливими потребами
Тактильні таблички з шрифтом Брайля відсутні.
Директор закладу дошкільної освіти на підставі заяви батьків (одного з батьків) або інших законних представників (одного законного представника) дитини з особливими освітніми потребами та висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі – висновок) приймає рішення про утворення інклюзивної групи. Інклюзивна група утворюється в обов’язковому порядку за наявності однієї такої заяви.
ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ВІДСУТНІ
В разі, якщо Ваша дитина потребує навчання в інклюзивній групі, зверніться до керівника закладу для вирішення цього питання.
Звернень від батьків (або осіб, які їх замінюють) дітей з особливими потребами не зареєстровано.
Результати освітньої діяльності педагогічного закладу з формування у дітей компетентності досягаються шляхом проведення моніторингових досліджень:
Вікові групи |
Форма дослідження |
Інструментарій |
Група 3 року життя
|
Педагогічна діагностика: моніторинг |
- дидактичні ігри та вправи; - розвивальні ігри; - вивчення листків здоров'я кожної дитини; - анкетування (опитування) батьків; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані) |
Група 4 року життя |
Педагогічна діагностика: моніторинг |
- дидактичні ігри та вправи; - розвивальні ігри; - вивчення листків здоров'я кожної дитини; - анкетування (опитування) батьків; - аналіз мовлення батьків і рідних дітей; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані) |
Група 5 року життя |
Педагогічна діагностика, моніторинг |
- контрольні та підсумкові заняття; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані); - бесіда з дітьми (як допоміжний метод); - вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо); |
Групи старшого дошкільного віку
|
Педагогічна діагностика, моніторинг |
- контрольні та підсумкові заняття; - міні-заняття з окремими дітьми; - спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані); - бесіда з дітьми (як допоміжний метод); - вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо); |
Вивчення рівня компетентності дошкільників за освітніми напрямами здійснюється впродовж року: у вересні, за потреби - у грудні-січні, підсумкове - у квітні-травні.
1. Навчаємось за розкладом.
2. Під час синхронних занять:
- Одягнутись, причесатись, підготувати за потреби відповідний матеріал, не їсти під час занять, не кричати, не бігати по кімнаті, уникати зайвих розмов тощо. Не відволікайся!
- Приєднуємось на заняття вчасно.
- Вмикаємо мікрофон і камеру.
- Коли вихователь пояснює, мікрофон вихованця вимкнутий. Почнеться обговорення – і педагог запропонує ввімкнути мікрофони.
- Беремо участь в діяльності заняття.
- Користуватись функцією «підняти руку» або просто піднести руку, щоб поставити запитання чи відповісти на запитання педагога.
- Малювати на екрані заборонено!
- Виконуємо завдання онлайн-заняття.
3. Під час асинхронних занять:
- Дотримуватися правил поводження з гаджетами.
- Уважно переглядати матеріал;
- Виконувати завдання.
4. Коли звучить сигнал повітряної тривоги, педагог припиняє онлайн-заняття, повідомляє про необхідність перебування в безпечному місці.
1. Медичної довідки № 086/о (лікарського консультаційного висновку), затвердженої наказом МОЗ України від 25.07.2023 № 1351 «Про організацію медичного огляду дітей та інших осіб для зарахування їх до закладів освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку»
2. Копії довідки форми № 063/0 "Карта профілактичних щеплень", завіреної печаткою центру первинної медико-санітарної допомоги (амбулаторії).
3. Копії свідоцтва про народження.
4. Заяви батьків (або осіб, які їх замінюють)
Батькам необхідно мати паспорт.
Документи про пільги (за потреби): оригінальний документ, що підтверджує право на першочергове зарахування дитини, та зазначає його реквізити в заяві.
У період воєнного стану батьки мають право надіслати сканкопії вищезазначених документів на офіційну електронну адресу закладу dnz161zp@ukr.net